söndag 9 september 2012

Lördag

Så jag köpte en cykel igår. Bra. Mindre bra är att jag kanske har strulat upp växlarna litegrann sådär så att de inte längre funkar. Men jag ska ge den ett nytt försök idag innan jag helt ger upp och lämnar in den nånstans. Annars handlande jag på mig billiga jordgubbar och massa annat gottigt på marknaden igår. Allt var sinnesjukt billigt så det blir en ny tur dit på tisdag.

Sedan spenderades kvällen på ett uteställe som hette Coconuts (ja det är på riktigt) för att fira att Ania fyllde år. Allt var trevligt förutom att de tog betalt för att använda toaletten och att de spelade ganska dålig musik. Men sällskapet var trevligt i alla fall!

 Rotterdam by morning.



 Blommor på marknaden

Och nu ska vi snart iväg på picnic eftersom det är solsken och sommarväder. Hoppas bara att cykeln funkar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar